Ένα εξάρτημα με διχασμένη προσωπικότητα.. Πρόκειται για το βολάν της kaemna, Γερμανικός βελτιωτικός οίκος. Περισσότερες πληροφορίες εδώ για το προϊόν εδώ
Και εξηγώ. Σίγουρα όποιος κάνει μια τέτοια κίνηση να αλλάξει το βολάν έχει σκοπό την χρήση της μοτοσυκλέτας για αγώνες ή trackdays.
Στα θετικά του βολάν προστίθενται η ευστροφία του κινητήρα από χαμηλά. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται καλύτερα στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού και εως ότου γεμίσει το στροφόμετρο.
Τα αρνητικά αυτής της μετατροπής: Η μοτοσυκλέτα στην έξοδο της στροφή θα έχει μια μόνιμη τάση για high-siding. Μεγάλη προσοχή λοιπόν.
Λιγότερη ροπή κυρίως στις ψιλές στροφές. Η λιγότερη αναρτώμενη μάζα δεν έχει την δύναμη να στρέψει τον κινητήρα, κατά συνέπεια το φρένο του κινητήρα είναι πιο έντονο από ότι πριν.
Δοκιμές δεν έχουν γίνει ακόμα μετά την αλλαγή του νέου βολάν και δεν έχω προσωπική άποψη…
Με την πρώτη ευκαιρία όμως θα αναρτηθεί εδώ.
Εργοστασιακό βολάν Kaemna βολάν
Η τοποθέτηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου