Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Βελτιώσεις και στήσιμο #5 – Ολόσωμη εξάτμιση Arata – ECU – Φίλτρο αέρα Ducati Performance

 Από τις πιο σημαντικές πλέον αλλαγές. Η ολόσωμη εξάτμιση Arata αποτελείται από full λαιμούς τιτανίου που καταλήγουν σε carbon τελικά. Τα τελικά είναι η μακριά έκδοση που βγάζει η Arata. Ο θόρυβος μοναδικός! Και από αισθητικής πλευράς ότι πιο όμορφο υπάρχει για μένα.
ECU αγορασμένη από ένα άλλο 848 ώστε να υπάρχει για backup ο πρωτότυπος. Τον προγραμματισμό επιμελήθηκε ο περιβόητος Desmolupo στην Ιταλία.  Στην ουσία πρόκειται για τον εγκέφαλο που δίνει η Ducati στο σετ με τις εξατμίσεις Termignoni, δλδ. +1000 στροφές ακόμα, να δουλεύει με το DP φίλτρο αέρα και να στηρίζει την Arata στο maximum των δυνατοτήτων της.
Αποτελέσματα:
  • Υποδειγματικό διάγραμμα ιπποδύναμης
  • Σβήνει εντελώς την τρύπα που υπάρχει στις 4500 με 6000 rpm από την μαμά εξάτμιση
  • Ευστροφία του κινητήρα









Διάγραμμα ιπποδύναμης όπως το δίνει η Arata με stock ECU










 

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου