Από τις πιο σημαντικές πλέον αλλαγές. Η ολόσωμη εξάτμιση Arata αποτελείται από full λαιμούς τιτανίου που καταλήγουν σε carbon τελικά. Τα τελικά είναι η μακριά έκδοση που βγάζει η Arata. Ο θόρυβος μοναδικός! Και από αισθητικής πλευράς ότι πιο όμορφο υπάρχει για μένα.
ECU αγορασμένη από ένα άλλο 848 ώστε να υπάρχει για backup ο πρωτότυπος. Τον προγραμματισμό επιμελήθηκε ο περιβόητος Desmolupo στην Ιταλία. Στην ουσία πρόκειται για τον εγκέφαλο που δίνει η Ducati στο σετ με τις εξατμίσεις Termignoni, δλδ. +1000 στροφές ακόμα, να δουλεύει με το DP φίλτρο αέρα και να στηρίζει την Arata στο maximum των δυνατοτήτων της.
Αποτελέσματα:
- Υποδειγματικό διάγραμμα ιπποδύναμης
- Σβήνει εντελώς την τρύπα που υπάρχει στις 4500 με 6000 rpm από την μαμά εξάτμιση
- Ευστροφία του κινητήρα
Διάγραμμα ιπποδύναμης όπως το δίνει η Arata με stock ECU
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου