Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Βελτιώσεις και στήσιμο #7 – Starlane Quickshifter

Πρόκειται για ένα gadget-άκι της μηχανής. Συνίσταται για χρήση πίστας. Είναι φοβερό ο τρόπος που αλλάζουν οι ταχύτητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ανάποδο σασμάν με χρήση quickshifter είναι ο τέλειος συνδυασμός. Όπως αναφέρετε και στον τίτλο το shifter που χρησιμοποιώ είναι της Starlane www.starlane.com  και έχω την εντύπωση πώς είναι αυτό που δίνει και η Ducati στον κατάλογο της με την διαφορά βέβαια στην τιμή.
Τοποθετείται σχετικά εύκολα χωρίς κόψε/ράψε, έχει δυνατότητα να κόψει ρεύματα ή καύσιμο. Εγώ προτίμησα το πρώτο όπως συνιστά και η Ducati.



Φωτογραφίες τοποθετημένο στην βάση οργάνων


3 σχόλια:

  1. το εχω και εγω αυτο αλλα ακομα δεν εχω καταφερει να το δουλεψω....μαλλον εχω κανει πατατα στον προγραμματισμο του......


    εχεις φωτο τοποθετημενο?? θα με ενδιεφερε.....

    nice work mate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς ακόμα δεν έχω βγάλει φωτογραφίες τοποθετημένο.. Θα βάλω σύντομα όμως.
    Όταν εννοείς δεν έχεις καταφέρει να το δουλέψεις τι εννοείς?

    Αν θες πληροφορίες σχετικά με την τοποθέτηση του και την λειτουργία του μπορώ να σου δώσω το τηλέφωνο του μηχανικού που μου το έβαλε και εμένα. Στείλε μου το τηλέφωνο σου στο pskordakis@freemail.gr και θα στο στείλω με mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καποιες φορες δουλευει καποιες οχι.... προφανως εχει να κανει με την ευαισθησια του αισθητηρα και τον λεβιε που ειναι κατευθειαν για αναποδο σασμαν....

    τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή